IDE KATTINTVA ELÉRHETŐK AJÁNLATAINK: https://hotelkardosfa.hu/csomagajanlatok
Általános feladatok:
- A munkaköre ellátásához szükséges jogszabályok, belső szabályzatok és előírások megismerése, a munkavégzés során azok maradéktalan alkalmazása.
- Ennek megfelelően különösen:
- önkormányzat előírásai,
- az ÁNTSZ előírásainak megfelelő ital és élelmiszertárolás, tisztaság és higiénia,
- az Adóhatóságok által megszabott szabályszerű nyugta, vagy számlaadási kötelezettség,
- a NÉBIH előírásai,
- a tűzoltóság előírásai,
- a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság előírásai,
- a Vám- és Pénzügyőrség Országos Parancsnokságának előírásai,
- az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség előírásai.
- A vállalkozás tulajdonának védelmével kapcsolatos előírások maradéktalan betartása.
- Felelős a SEFAG Zrt és annak vendégei vagyonának megőrzésében való hatékony közreműködésért.
- A munkarend, valamint a munka-, és bizonylati fegyelem határidőben történő betartása.
- A jogszabályokkal ellentétes, a vállalkozás érdekeit sértő intézkedésekre a vezető figyelmének felhívása.
- Az üzleti titkok megtartása.
- A munkavégzés során észlelt hiányosságok feltárása.
- A vezetői által a részére meghatározott feladatok elvégzése.
- A vállalkozás célkitűzéseinek és tervfeladatainak az egységre vonatkozó, a vezető által meghatározott módon történő megvalósítása.
- Az operatív információrendszer kialakítása során ráeső feladatok végrehajtása.
- Az egység erőforrásaival való hatékony gazdálkodás.
- Napi pontos munkavégzés.
- A munkaköri feladatok megismerése színvonalas, hatékony és szakszerű elvégzése, a határidők betartása.
- A biztonsági intézkedések betartása.
- Jó munkahelyi légkör biztosítása.
- Munkakezdéskor valamennyi dolgozó köteles az előzetesen, a vezető által elkészített munkaidő-beosztásnak megfelelően, kulturált külsővel munkára alkalmas, kipihent állapotban előírt és tisztántartott munkaruhában megjelenni.
- Egészségügyi kiskönyv beszerzése.
- A tűz- és vagyonvédelmi, biztonsági, munkavédelmi és környezetvédelmi előírások betartása időszakos oktatásokon való részvétel kötelező.
- ÜZEMELTETÉSI SZABÁLYZAT ismerete az abban foglaltak betartása és betartatása.
Szakmai feladatai, mint szobaasszony:
- Megismeri a szálloda működését és feladatait összehangolja a szálloda működésével.
- Közösségi terek és mosdók tisztántartása.
- A közvetlen felettese áltat kijelölt munkaterületek (vendégszobák – utazó, érkező, tiszta, piszkos, lakó) naponkénti tisztántartása. (A lakó vendégek szobáját a délelőtti órákban kell takarítani)
- A lakó vendégek ágyneműjét, törölközőjét és fürdőköntösét minden harmadik nap tisztára kell cserélni. Amennyiben a vendég a fürdőköntöst vagy törölközőt a földre dobja, úgy azonnal tisztát kell hozni helyette.
- Az érkező vendégek szobájának takarítása 14:00-ig.
- Átgondoltan bánik a tiszta és szennyes ruhával.(Csak szükség esetén cserél törölközőt, 1 szoba érkezésénél 1 garnitúra törölközőt készít be).
- A ki nem adott szobákat minden nap ellenőrizni és szükség szerint takarítani kell.
- Figyelemmel kíséri a bekészítések (varrókészlet, kefék, cipőtisztító, cipőkanál stb –alkalmanként extra bekészítések is -), a WC papír, samponok, szappanok mennyiségét, fogyását jelzi közvetlen felettesének.
- A szálloda egész területén jelzi, ha olyan extrém esetet észlel, ami a berendezések, az épület, az emberek egészsége, a komfortérzete rovására mehet (pl. vendég által okozott szobai kár, kellemetlen szagok, füst, csőtörés, tűz…), és hatékonyan részt vesz az elhárításban. Az esetet a karbantartó füzetben írásban rögzítenie kell.
- A vendégek által a szobákban hagyott tárgyakat leadja a közvetlen felettesének és ezeket feljegyzi a „Talált tárgyak” füzetbe.
- Részt vesz az év végi minibár-leltáron, annak hiányával el tud számolni.
- Részt vesz az éves textil-leltáron, annak hiányával el tud számolni.
- Betartja a területére vonatkozó aktuális szállodai sztenderdeket.
- A szobaasszony feladata a mosoda kezelése. Felelősségteljesen szedi össze a szennyes ruhákat, válogatja, előkészíti mosásra és kiválasztja a textíliának megfelelő tisztítási eljárást és elvégzi azt.
- Igény szerint elvégzi a vendég ruháinak (ruhaneműk, cipők) tisztítását.
- A szállodai mappák rendbetétele, a tájékoztató és reklámanyagok rendszeres pótlása.
- Késői utazó szobákat rendbe tétele.
- Rendben tartja a raktárhelyiségeket, a szállodai folyosókat, (falak, képek, csillárok,), a szobaasszonyi szobát.
- Szobák elkészültét jelzi a recepción.
- Elvégzi az időszakos feladatokat (ablakok pucolása, függönymosás, matracok tisztítása).