Felszolgáló

Általános feladatok

  • A munkaköre ellátásához szükséges jogszabályok, belső szabályzatok, előírások és ajánlások megismerése, a munkavégzés során azok maradéktalan alkalmazása.
  • Ennek megfelelően különösen:
    • önkormányzat előírásai,
    • az ÁNTSZ előírásainak megfelelő ital és élelmiszertárolás, tisztaság és higiénia, 
    • a NÉBIH előírásai,
    • az NNK előírásai,
    • a tűzoltóság előírásai,
    • a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság előírásai,
    • a NAV - Nemzeti Adó és Vámhivatal előírásai,
    • az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Felügyelőség előírásai.
  • A vállalkozás tulajdonának védelmével kapcsolatos előírások maradéktalan betartása.
  • Felelős a SEFAG Zrt és annak vendégei vagyonának megőrzésében való hatékony közreműködésért.
  • A munkarend, valamint a munka-, és bizonylati fegyelem határidőben történő betartása.
  • A jogszabályokkal ellentétes, a vállalkozás érdekeit sértő intézkedésekre a vezető figyelmének felhívása.
  • Az üzleti titkokra vonatkozó szabályzat betartása.
  • A munkavégzés során észlelt hiányosságok feltárása.
  • A vezetői által a részére meghatározott feladatok elvégzése.
  • A vállalkozás célkitűzéseinek és tervfeladatainak az egységre vonatkozó, a vezető által meghatározott módon történő megvalósítása.
  • Az operatív információrendszer kialakítása során ráeső feladatok végrehajtása.
  • Az egység erőforrásaival való hatékony gazdálkodás.
  • Napi pontos munkavégzés.
  • A munkaköri feladatok megismerése színvonalas, hatékony és szakszerű elvégzése, a határidők betartása.
  • A biztonsági intézkedések betartása.
  • Jó munkahelyi légkör biztosítása.
  • Munkakezdéskor valamennyi dolgozó köteles az előzetesen, a vezető által elkészített munkaidő-beosztásnak megfelelően, kulturált külsővel munkára alkalmas, kipihent állapotban előírt és tisztántartott munkaruhában megjelenni.
  • Egészségügyi kiskönyv beszerzése.
  • A tűz- és vagyonvédelmi, biztonsági, munkavédelmi és környezetvédelmi előírások betartása időszakos oktatásokon való részvétel kötelező.

Szakmai feladatai, mint felszolgáló

  • Éttermi felszolgálói feladatok elvégzése.
  • A pult árukészletének folyamatos ellenőrzése és igény szerinti feltöltése.
  • A készletgazdálkodási irányelvek tökéletes betartása.
  • A vendégtér (pult, asztalok) felkészítése.
  • Éttermi értékesítési munkák elvégzése a vendéglátás számítógépes programon keresztül.
  • A fogyasztás szobaszámlára való terhelésekor a nyugta vendéggel történő leigazoltatása.
  • Készpénzes fizetés esetén műszak végén készpénz leadása pincérforgalmi jelentés alapján a recepciósnak.
  • Felszolgálás, ill. leszedés, asztalok előkészítése a vendéglétszám, csoportok és igények figyelembevételével.
  • Asztalok felterítése, asztali kiegészítők feltöltése, ellenőrzése.
  • Drinkbárból történő kiszolgálás.
  • Pohárkészlet tisztántartása.
  • Éttermi textíliák tisztaruha raktárból történő felvétele.
  • Elhasznált textília mosatásra történő átadása.
  • Árukészlet fogyása esetén italraktárból való feltöltésről gondoskodás.
  • Étterem takarítása, naponta (szükség szerint többször is).
  • Rendezvény esetén a konferenciakikészítés előkészítése, lebonyolítása.
  • Éttermi hangosítás kezelése.
  • Az étteremre vonatkozó heti tisztítószer igény továbbítása a karbantartó felé.
  • Rendezvények esetében a vendégekkel való elszámolások, számlák elkészítése.
  • Naprakész a szállodával kapcsolatos információkkal, rendezvényekkel, foglalásokkal, számlázási tartalmakkal.
  • Napi egyeztetés éttermi dolgozókkal, rendezvények átbeszélése.
  • Éttermi számlázások előkészítése és rendszeres ellenőrzése, hiba esetén tájékoztatja a pincért és a szállodavezetőt.
  • Vendég általi, vagy egyéb panasz esetén azonnali tájékoztatási kötelezettség az étterem-, konyha-, recepció-és szállodavezető felé.
  • A vendégekkel való állandó kapcsolattartás, kommunikáció.
  • Vendégek étkezéssel kapcsolatos igényeinek továbbítása a főszakács, szakács felé.
  • Vendégek tájékoztatása az elérhető és megszervezhető programokról.
  • Vendégek tájékoztatása a hotel szabályairól, ill. igénybe vehető szolgáltatásokról és annak módjáról.
  • A jelzett vagy észlelt műszaki hibák továbbítása a karbantartók felé

Nem szeretne lemaradni legújabb ajánlatainkról és akcióinkról?

Akkor iratkozzon fel hírlevelünkre!

Partnereink: